HTML

Tudatos Egészség

Nézz körbe magad körül. Ha kicsit figyelsz, látod, hogy az emberek többsége valamilyen betegségben szenved, vagy van valami olyan tünete, ami megkeseríti a mindennapokat. (Vagy ad abszurdum csak pusztán halál rosszul érzi magát a saját bőrében, és ez kihat a környezetére is.) Lehet, hogy nagyon nem is kell keresned, mert pont Te is szenvedsz valamitől. Évek óta szenvedek én is a nyavalyáimtól, de úgy döntöttem, nem vagyok hajlandó tovább szenvedni, bogyókkal tömni magam meg végképp nem. Rájöttem, hogy a gyógymód ott van a természetben és bennem is. Egészséges akarok lenni, és az is leszek! Üdv az oldalon! Ha Te is elégedetlen vagy az életeddel, a fizikai állapotoddal, vedd Te is kezedbe a dolgokat és változtass. Más ugyanis nem fogja megtenni helyetted. Igyekszünk ellátni minden szükséges információval, ami ahhoz kell, hogy végre jól érezhesd magad a bőrödben. Fontos, hogy tudd, én is kezdő vagyok a témában, és pont ezért tudom, mennyire nehéz elindulni. Írásaimmal segíteni fogok, hogy eligazodj az egészséges életmód útvesztőjében. Megosztok Veled olyan cikkeket, címeket, amik nekem hasznosak voltak - és egyben a saját fejlődésemnek is tanúja lehetsz. Remélem, velem tartasz! Felkészülni, vigyázz, komfort zóna elhagyása MOST! Kövess a Facebook-on is: https://www.facebook.com/termegeszseg

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gúdnájt

2013.09.17. 23:21 Vittoria del Rosso

tumblr_lpjbdqUkRr1qclyfto1_500.gif_500x281

Aludjátok szépre és egészségesre magatokat :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr575521533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása