HTML

Tudatos Egészség

Nézz körbe magad körül. Ha kicsit figyelsz, látod, hogy az emberek többsége valamilyen betegségben szenved, vagy van valami olyan tünete, ami megkeseríti a mindennapokat. (Vagy ad abszurdum csak pusztán halál rosszul érzi magát a saját bőrében, és ez kihat a környezetére is.) Lehet, hogy nagyon nem is kell keresned, mert pont Te is szenvedsz valamitől. Évek óta szenvedek én is a nyavalyáimtól, de úgy döntöttem, nem vagyok hajlandó tovább szenvedni, bogyókkal tömni magam meg végképp nem. Rájöttem, hogy a gyógymód ott van a természetben és bennem is. Egészséges akarok lenni, és az is leszek! Üdv az oldalon! Ha Te is elégedetlen vagy az életeddel, a fizikai állapotoddal, vedd Te is kezedbe a dolgokat és változtass. Más ugyanis nem fogja megtenni helyetted. Igyekszünk ellátni minden szükséges információval, ami ahhoz kell, hogy végre jól érezhesd magad a bőrödben. Fontos, hogy tudd, én is kezdő vagyok a témában, és pont ezért tudom, mennyire nehéz elindulni. Írásaimmal segíteni fogok, hogy eligazodj az egészséges életmód útvesztőjében. Megosztok Veled olyan cikkeket, címeket, amik nekem hasznosak voltak - és egyben a saját fejlődésemnek is tanúja lehetsz. Remélem, velem tartasz! Felkészülni, vigyázz, komfort zóna elhagyása MOST! Kövess a Facebook-on is: https://www.facebook.com/termegeszseg

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Életem legszarabb hetének margójára

2013.11.22. 22:48 Vittoria del Rosso

Szoktatok azon gondolkodni, hogy ha az életetek egy film lenne, akkor milyen filmzene szólna a háttérben? 

Nekem mostanában rengeteget járt a fejemben (és a fülemben) a But Honestly a Foo Fighters-től, és mindig az a kép villant be, hogy túllendülök valami nagyon szaron, és aztán jön a hatalmas boldogság és harmónia, és én önbizalomtól telten sétálok végig az utcán, ragyogó napfényben, önbizalomtól telve.

Furcsa dolog ez, mert bármennyire is élveztem a valóságban is ezeket a sétákat, a rossz, mint Démoklész kardja, ott lebegett, és lebeg még most is felettem. Nem vidám dolog abban a hitben élni a mindennapjaidat, hogy lehet, azok meg vannak számlálva. 

Az onkológia nem egy vidám hely, ebben szerintem mindenki egyetért, akit a "jó" sorsa odarendelt már valaha. Haldoklók, reménykedők, és te próbálsz úgy ülni, tartani magad, hogy Te nem tartozol ide - és közben attól rettegsz, hogy amikor belépsz az ajtón, vajon kivel fogsz szemben állni és az a valaki mit fog mondani. Nézed magad körül a kemósokat, a gégerákosokat, összeakadó tekintetek; hol erő, hol feladás. Egy óra, de az az óra átértékeltet nagyon sok mindent; és ha addig sokszor meg is fordult a fejemben, hogy az élet túl hosszú, túl nehéz, akkor és ott garantáltan ráeszméltem az élet rövidségére, és minden probléma eltörpült. Az ÉLET igenis GYÖNYÖRŰ, csak sokan ezt képtelenek vagyunk meglátni. 

Az MR vizsgálatra várva, ahogy hallottam a kiszűrődő zajokat, olyan érzésem volt, mintha egy techno party második harmadában járnék; ugyanazok a zajok, ütemek, és én igyekeztem visszaemlékezni arra, hogy milyen volt a Balaton Sound évekkel ezelőtt. Dzsium tszú, dzsium tszú, és a szar is megállt benne,. Ráfekszem a gépre, és betolnak, mint egy szarkofágba. Borzalmas érzés, hogy ott fekszem, kitámasztva, mozdulatlanul, mintha felravataloznának és csak hallgatom azt a szörnyű zajt, miközben a fejem egy ketrecben van. Sziréna, lézerpuska, techno, elektro-lüktetés - és mindez fülsüketítő hangossággal. Talán ilyen érzés a halál - és esküszöm, néha én sem bírtam eldönteni, hogy most élek vagy halok-e; de az biztos, hogy voltak pillanatok, ahol halálosan rettegtem. (Jobban belegondolva legalább elterelte a figyelmem arról a tényről, hogy akár meg is halhatok.) Aztán eljött egy pont, ahol egyszerűen megállíthatatlanul jöttek a pozitív képek; egy ismerősöm 30. születésnapja, amikor a semmi közepén ünnepeltünk önfeledten, a családom, barátaim, akik aggódnak értem, a húgom, akit csak most kaptam vissza, egy kapcsolat, ami talán (biztosan) más, mint a többi .... belégzés, kilégzés, belégzés, kilégzés - és akkor, ott, a halálfélelem kellős közepén valami hihetetlen melegség öntött el, és már nem éreztem a véremben pumpáló kontrasztanyagot, már nem remegtem, már nem tört bele a fogam a feszültségbe. Ott és akkor megértettem, nekem ÉLNEM kell.

A rák egy alattomos dolog, de aki holisztikusan gondolkodik, az tudja, hogy a rák a lélek betegségéből ered; a sok elnyomott érzelem, az állandó szorongás, sok-sok elfojtás .... és soha nem lehetetlen a gyógyulás, de ahogy ezt az egyik orvos is az eszembe véste; a gyógyuláshoz gyökeres változás kell. 

Nekem úgy néz ki szerencsém van, és kaptam egy hatalmas második lehetőséget az élettől; és ÉLEK vele; már tudom, hogy az egészségnél, a boldogságnál, a lelki békénél nincs nagyobb kincs. Mindig is lesznek nehézségek, de mindaddig, amíg magunkkal jóban vagyunk, és kellően vigyázunk a testünkre és a lelkünkre, addig baj nem történhet. Hajlamosak vagyunk az egészséget és a jólétet természetesnek venni; ne akkor ébredjetek rá az ellenkezőjére, amikor már nyakig a szarban ültök; nagyon nehéz ugyanis kikerülni belőle. Menjetek a dolgok elébe! 

Éljetek a lehetőségeitekkel! Valósítsátok meg és éljétek meg az álmaitokat! Ne féljetek! Akarjatok és merjetek boldogok lenni! Mozogjatok. Klisé, de a testetek a lélek temploma. Tiszteljétek Magatokat és másokat is! Ápoljátok a lelketeket! Rendszeresen! 

Legyetek nagyon egészségesek és boldogok! 

Szólj hozzá!

Címkék: rák egészség lélek onkológia újraketdés

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosegeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr335650468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása